Regl öncesi göğüs hassasiyetim olur ama şişlik eşlik ederdi şuan sadece hassasiyet var üzerine bile yatamıyorum ama kendi halinde şişmedi ekstra . Bir de hiç olmayan sıcak basması oluyor takvime göre yarın regl olmam gerekiyor 🥹acaba regl mi gebelik mi 🫢