tkkece Doğum yapmış annelere soruyorum hastane çantasına iyi ki koymuşum bu olmazsa olmaz dediğiniz neler var?
bikbikbikaak Valla standart bi hastane çantası hazırladım hepsini de iyi ki koymuşum. Ama sanırım bebek için en iyi ki’m bolca üst baş koymaktı, kendim için emzirme yastığı. Emzirmek için değil kafamın altına koymak için güzel iş gördü 😅
Biranneikibebe Merhaba ben 8 yıl önce doğum yaptığımda kolostrumu bebeğe vermek için çat kaşığı kullanmak zorunda kalmıştım biberona koyacak kadar olmuyor o yüzden bebek mağazalarında satılan anne sütü kaşığı gibi birşey koymayı düşünüyorum tabi deneyimlemedim kullanışlı mı fikrim yok ama ben bulunduracağım yanımda