Su123 Arkadaşlar ilk gebeliğimde hiç sancım olmadı nasıl bir şey bilmiyorum sezeryan oldum bunda bel ve karın kısmına sonra bacaklara ağrı vuruyor bu mu sancı 30 haftalığız korkmaya başladım çok erken
KubraYksl1 Su123 canım süre tut kendine eğer düzenli bir şekilde ağrı vuruyorsa hemen doktorunu ara ve git ama eğer düzenli değil arada vuruyorsa muhtemelen yalancı sancıdır. Bende o haftalarda çekmiştim. Yalancı sancıyı
Su123 KubraYksl1 teşekkür ederim şuan durdu muhtemelen yalnacı inşalalh öyledir çok erken geldi bana ilk defa yaşıyorum kızımda olmamıştı ama oğlum sabırsız galiba