Zeyzeyy- Kızlar 4 ay önce doğum yaptım 2 3 gündür avuç avuç dökülüyor saçlarım ay çok üzülüyorum 🥹 nasıl geçer bu böyle giderse kafamda saç kalmayacak
zynpknt Zeyzeyy- ben sırf bu yüzden takviyelere devan etmek istiyorum ya magnezyum d vitamini demir hepsinee
gokcekocyigiit Zeyzeyy- öncelikle çevrende cahilce sana, yok bebek seni tanıyor, yok işte bebeğin sana güldüğü için saçın dökülüyor diyenlere asla kulak asma, doğum sonrası takviye daha çok lazım, kan testi verip vitaminlerin güzelce kullan ☺️
bikbikbikaak Benimki dökülmedi diyordum, tanıdıklarım bi 4. Ay olsun görücem seni demişlerdi gerçekten 4′te başladı dökülme. Avuç avuç cidden :)) takviye kullanmaya devam edebilirsiniz emziriyorsanız zaten doktorlar da öneriyor ekstra bi tahlil falan alanı pek görmedim, ben de başlayacağım tekrar. Çocuğa her şeyi alıyorum kendime aldığım takviyenin parası gözüme batıyor 😅 Zeyzeyy-
bebekannem Zeyzeyy- bende de var maalesef banyodan geriye bı bakıyorum yerler saç dolu elimi saçıma atamiyorum sürekli toplu tutuyorum
zynpknt Zeyzeyy- sorun takviyelere devam edebilir miyim diye çünkü doğumdan sonra bebek emerken bizdeki vitaminleri alıyormuş o yüzden ağrılar saç dökülmesi vs çok oluyormuş
gokcekocyigiit Zeyzeyy- bana da dediler zamanında ki cahil kafasından nefret ediyorum, hayır arkadaşım, emzirme, doğum, yorgunluk her şey üst üste gayet normal, güzelce değerlerine baktır ve önlemini al, bebeğin her uyuduğunda da mutlaka dinlen
xEndless Happyka bende suan elenetal 2 kullanıyorum çok memnunum doğumdan sonra elenetal 3 ü kullanıcam memnun musun saç dökülmesi vs cok yasadın mı onu kullanmana rağmen
Happyka xEndless bende 2 yi kullanıyorum, yok yaşamadım çok şükür, ilk gebelikte yaşadım çünkü vitamin falan kullanmadim