Kızlar en son adet tarihim 12 Mart 28 nisanda
Beta 195.40 6 mayısta 15041 yani baya yüksek çıktı muane oldum ben 8 haftalık olarak hesapladım ama ultrasında 4 +1 çıktı geç döllenme olduğunu söyledi doktor ve iki hafta sonra tekrar gidicem kalp atışı duymak için sizde böyle durum yaşadınız mı kalp atışını duyabildiniz mi geç döllenme olan var mı