Tüm hanım arkadaşlarıma hayırlı geceler şu an 37+4 haftalık bir gebeyim ve bugün doktor kontrolümde doktorumun plesentamın yaşlandığını ama suyumun iyi sancımın da olmadığını söyledi.
Beklemenin manası yok çünkü bebeğim artık beslenemiyor nerdeyse 38 haftalık olacağım bebek 35 haftaya uyumlu bu yüzden riske atmayıp sancımın da olmadığını belirterek Pazartesi günü suni sancı vererek normal doğuma elverişli olduğumu ve yapabileceğime inandığını söyledi.
Sizden dua istiyorum..İnşAllah Pazartesi günü doğumum hayırlısıyla olur.
Tüm annemlerimiz, anne adaylarımızın şimdiden anneler gününü kutluyorum ne olur ne olmaz şimdiden kutlayayım ben 💞