Kızlar merhaba. İlk gebeliğim ve 38 haftada 2-3 cm açıklığım vardı ama sancım felan olmadı. Ertesi gün nişanım geldi. Yani nişan sanırım çünkü akıntıyla beraber kahverengi çamurumsu birşeydi. Doktora gittim hala 2-3 cm açıklık vardı ve bu gece veya yarın doğurursun dedi. Ama 38+4 oldum ve hala doğuramadım , hiç sancımda yok. Böyle bir durum yaşayan varmı? Sizce doğumum ne zaman olur?