momofthreechild Htc4345 burası Türkiye gerçi 20 yılda geçse unutulmaz 🤣 ama peyker yinede hoş bir isim 😌
Htc4345 momofthreechild 😀😀bn bi aşkı memnu fani olarak unutmayacağım kesin ama evet değişik ayri bir havası var isim bulmak da ne zor iş ya boşuna büyüklerin adını verip aradan sıyrılmıyorlarmis
Geleneksel1anne Htc4345 benim de bir oğlum var 2. Si kız ve biz de ism bulamadık 🙈aklımızdaki isimleri yazayım yine de Umay İpek İnci İlge
Htc4345 Geleneksel1anne ne desem eşime hepsine bi bahane buluyor beğenmiyor bilmiyorum ne yapacağım kararı bana bırakıyor ama her fikrime de laf ediyor 😀😀
Burcak61 Htc4345 dün bende isim bulmaya çalıştım kızım olacağını öğrenince oğlumda direk Eren çınarı koymuştum kız ismi daha zormuş Aklımdaki isimler Ceylin Defne Doğa Zeynep Zeynep Doğa da kulağıma hoş geldi Ay bilmiyorum gerçekten