255 gün
360 iğne sayısız ilaç…
4 senenin sonunda 2 başarısız aşılama süresiz tedavi sonrası tüp bebekle gelen mucizeme kavuşma günü geldi kızlar 🥹 yarın sabah 9 da sezaryen olacağım Allah’ın izniyle 🤲🏻 her iğne yaptığımda hissettiğim acıları unuttum gitti bile 4 senedir hasretle döktüğüm gözyaşları yarın mutluluktan dökülecek 🥹Dualarınıza talibim stres heyecan korku şu an her duyguyu aynı anda yaşıyorum hem doğacağı için seviniyorum hem aynı bedenden ayrılıyoruz diye üzülüyorum anne olmak çok farklı bi duyguymuş 🥰 Rabbim isteyen bakabilecek olan her kadına anne olmayı nasip etsin inşallah 🤲🏻❤️ pozitif doğum hikayemi yazmak da nasip olur buraya inşallah 💖 kendimi iyi hissettiğimde hemen girip yazacağım tabiki 4 senedir bu anı bekliyorum 🥹Sabrımın en güzel mükafatı oğluşum🙂↔️ Rabbim bütün hamile arkadaşlarıma su gibi kolay güzel sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah ❤️🥰😍