Meral_63 Korkuyorum BİSYE mi oldu diye offf ☹️ sizde durum lar nasıl bat göre 5 haftaligiz benjm gibi olan varmı
gokcekocyigiit Meral_63 36 haftalık hamileyim, karnım büyüdü onun dışında bu hamilelikte neredeyse hiç belirti olmadı, endişe etmeyin, belirtiler hormonlardan kaynaklı, sağlıkla gelsin bebeklerimiz 🌸
kedimiyavdedi Meral_63 korkmayın bende sizin gibiydim bi gün bulantı oluyordu 2 gün olmuyordu sonra yine başlıyordu bende tedirgin oluyordum ama şuan 13 haftalık olduk çok şükür bi sıkıntımız da yok
byk0606 Canım benim bu haftalarda çok bişey olmaz, bi gün göğüs hassasiyetin olur diğer gün olmaz. Kasık ağrın olur bi anda geçer. Sürekli yaşamazsın bunları endişe etme. İlk haftalarda kanama olmadıkça vs strese sokma kendini. Daha kese oluşmuştur sadece.
Meral_63 kedimiyavdedi ay çok şükür bi düşüğüm oldu 8 haftalıkken kalbi durmuştu bebeğimin bu sefer çok endişeliyim 🥹🙏🏼 dua edin olur mu 🙏🏼