Hicrettt Kızlar selam, 45 günlük bebeğim var ve üşüttüm, bir kaç gündür bebeğini sevemiyorum da, bugün de uçuk çıktı, bebeğime geçer mi? Sadece anne sütü veriyorum bu onu korur mu ?
KumpirsMom Hicrettt uçuk yüzünden hayatını kaybeden bebekler var aman öpmeyin 🥹 zaten bu akrabadır eş dosttur bebek görmeye gelince öpmesin diye bu yüzen uyarıyor uzmanlar çok geçmiş olsun sizede 🤲🏻
Bebisco Hicrettt asla öpmeyin be uçuğunuza dökünüp bebeğe dokunmayın ellerinizi sık sık yıkayım çünkü bebekler için çok tehlikeli uçuk virüsü sadece uçuk olarak çıkıp kalmıyor onlarda
Hicrettt KumpirsMom Allahtan kimseye öptürmüyorum ama ne bileyim ben sürekli temas halindeyim ya yine de geçer diye korkuyorum 😭 canım bebeğime bişey olursa mahvolurum
Hicrettt Bebisco yok yok sürekli ellerimi yıkıyorum gerçi çıkalı bir kaç saat oldu ama yinede çok dikkat etmeye çalışıyorum 🫣
KumpirsMom Hicrettt Allah korusun dudaklarınız değmesin yeter annesisiniz mecbur dokunucak kucaklayacaksınız çok çok geçmiş olsun tez vakitte iğleşirde doya doya öpersiniz yavrunuzu 🥹
gokcekocyigiit Hicrettt geçmiş olsun, eczaneden vectavir uçuk kremi alın, hemen geçiyor, hamilelikte bile kullandım, bebeğinizi asla öpmeyin, bir de bağışıklığınızı güçlendirecek şekilde beslenin🌸
Bebegim3444 Hicrettt çok geçmiş olsun. Gerekirse emzirirken maske kullanın. Uçuk virüs olduğundan kaynaklı bebeklere zarar verebilir. Siz zaten tedbirinizi almışsınız
Zeyzeyy- Hicrettt çok geçmiş olsun canım bende doğumdan sonra çıktı öpüp koklayamamak o kadar zordu ki 🥹
Nibozog Hicrettt geçmiş olsun ben öneride bulunmak istedim. Uçuk çıkacağını önceden anladığınızda yanma vs oluyor hemen o bölgeye buz koyun hızını alıyor ve çoğu zaman patlamadan geçiriyor. Hemşire kuzenimin tavsiyesidir ve her zaman işe yarar.
KubraYksl1 Hicrettt uçuğunuz varsa bebeğinizi öpmeyin. Hatta maske yakın emzirirken; uçuğunızdaki bakteri ve virüsler bulaşabilir. Sütten geçme gibi bir durum olma.