Yenibirisi Merhaba 40 haftayı geçtim bugün sabahtan beri ağrım var hafif şekilde ama şu an 5 dk da bir gelen ağrım var bu da çok şiddetli değil ama düzenli doğum başlamış olabilir mi normalde ağrı kaç dakikada bir olmalı
dilaradoyan Yenibirisi bana doktorum 5-6dakika bir 30-40 saniye devam eden sancın olursa gel dedi. Ama düzenli ölç yani yarım saat böyle olur sonra yarım saat arası açılır bu doğru ölçüm değildir tabi için rahat etmez gel yine nolur nolmaz dedi