Esmademir34 Kizlar kaçinci hafta doğum yaptiniz benim oğluşum olcak nasipse ama erkekler geçmi doğuyor gercekten kizlara göre😊
GirlandBoy_Mom Esmademir34 kızım 38+6 da doğdu tekrar hamileyim 30 . Haftamdayım erkek bebek beklıyoruz bakalım ne zaman gelicek
Tatlisanne42 Esmademir34 13+3 kız bbeek 3 cu gebeliğim bir oğlum bir kızım var stn çok şükür elhamdülillah bunuda sağlıklı bir şekilde bekliyoruz
Sevda_kygszz Esmademir34 29+4 olduuk oglum olucak ilk hamileligim 22 temmuz gozukuyor 40. Haftada ama gec dollenme vardi son adete gore 9 temmuz ne zaman dogurcam bilmiyorum 😂
pnar-06 Esmademir34 ilk gebelikte kızım 41+1 de doğdu 2.gebeliğim 21+4 haftalığım tekrar kızım olucak bakalım bu ne zaman doğucak😀
Esmademir34 GirlandBoy_Mom Ayy az kalmiş sizinhaftaniz sağlicakla bi avazda kucağiniza alirsiniz inşallah💙
Aselyusra Esmademir34 34 sıfırda yola çıktı zorla 35 i beklettiler oğlum oldu 😁 hala sen ananın karnında bile duramadın ki diye dalga geçerler çok sabırsız çünkü kişiliği de