Alparslanmom bana da kilolu olan geç hisseder diyorlardı ve ilk gebeliğin olmasına rağmen 17. Haftamda hissetmiştim aynı şekilde sırt üstü yatınca bir de bağdaş kurunca anlaşılıyordu hareketleri 😁 şimdi 20+1 daha güçlü hareketleri ben dışarıdan hissettiğimi söylüyorum eşim içerden hareketini bildiğin için sana öyle geliyor ben hissetmiyorum diyor dışarıdan anlaşılmasını dört gözle bekliyoruz