Benimde hamıle kalmadan enfeksıyon mantar vardı hamıle kaldım daha çok azdı kullanmadığım fitil antıbıyotık kalmadı aşırı derece akıntım da var doktora bu sefer gıttıgım de vajınal yıkama yapalım dedı ılac verdi sprey verdi onları kullancam bir daha bakalım geçecek mı 33 haftama girdim bende