TugceOrak Reznbzkrt benim doktorum daha tam gün vermedi ama 39 gibi sezeryan olacağım ben de eğer oğlum baş aşağı dönmezse 😊 Ve bu tarih 4 Haziran olabilir 😊
Esraa00 Reznbzkrt beni de 38.hafta almak istiyor oda ortalama 3 haziran a tekamül ediyor Tabi dün akıntı geldi erken doğum vs olmazsa inşallah
Mommywolf Beeeen 🙋🏼♀️🙋🏼♀️🙋🏼♀️ 4 Hazirana gün verdi doktorum. İkinci yavrumu bekliyorum.💛 Heyecan, stres, duygu yoğunluğu, ağlama zırlama hepsi var 😄
Reznbzkrt TugceOrak Mommywolf çok heyecanlıyım benimde ikinci doğum olmasına rağmen acaba eksik var mı diye düşünüyorum sürekli 😀🤗
Mommywolf Reznbzkrt bütün bildiklerimi unutmuşum gibi geliyor. Yenidoğan bakımını nası yapıcam diye düşünüyorum 😂😂
bebegimibekliyorum__ Reznbzkrt benimde 38+5 olursa 4 hazirana geliyor, sezeryan olursa o tarihte olacak bakalım 🫣💖
Fundasezer @"Reznbzkrt Ben 🥹 ilk doğumum makat gelişiyor hala dönmedi sezeryan dedi doktor çok korkuyorum düşündükçe ağlıyorum tedirginim panik atakta var biraz sizde öylemisiniz acaba ? 🥺