Lavin97 38+6 da doğum yaptım çatım dardı benimde zayıftı bebeğim 2900 doğdu 3 üstü olsaydı yapamazdım sanırım zorlandım kesi ve yırtık oldu haliyle benim gündüzden sancım vardı zaten hastaneye gitmiştim muayene oldum 1 cm di açılmam nst de sancım hiç yok ama ben hissettiğim sancım vardı doktor bana normal yapamazsın dedi bebeğin kilosu 3350 çıkmıştı ultrAslanda çatım çok dardı el bile gitmiyordu muayenede öyle diyim sonra ikindi 5 de eve geldim sancım artmaya devam etti yürüyüş + ilişki oldu sonra sıcak suya oturdum duş alıp çıktım gece 1 gibi hastane ye gittim artık sancım baya vardı çünkü doktor muayene eder etmez suyum patladı açılmada 3 cmdı sonra ilerledi sizde deneyin merdiven inip çıkma yürüyüş ve ilişki