Deleted33000 Yldzyldzyldz o bende de oluyordu o delik açılmaya başlamıştır ağrır acır benimde öyleydi şimdi 32+0 im delik diye bişey kalmadı dümdüz oldu karnım da top yutmuş gibi 😂😂😂
Yldzyldzyldz Deleted33000 teşekkür ederim canım rahatladım bebeğin hareketlerinde sorun yok ama bi endişelendim 🙏🏻
Deleted33000 Yldzyldzyldz anlıyorum seni canım bazen bebek kendini oraya dayayinca da oluyor o ağrı hamileleikte herşey hep endişelendiriyor insani
Yldzyldzyldz helen2323 helen2323 o haftalarda kasık ağrısı çok oluyor özellikle ani hareketlerde zamanla geçiyor ama