Sadece1 yani eğitimci falan değilim ama tecrübeli bi anneyim 😅 iki kızım var, büyük kızımda o hataya düşmek üzereydik 2 yaşında farkettik. Sonra istediklerini yapmamaya başladık, o kadar ağlıyodu ki bi süre sonra duymuyoduk bile. Sonra baktı ki biz aldırış etmiyoruz umrumuzda olmuyor sakinleşmeye başladı zamanla. Ama dediğim gibi net ve kesin olsun tavrınız. Yoksa elinde oynatıyor valla çocuklar. Biz kurtulduk zorda olsa darısı size.. ikinci kızımızda bu hataya düşmedik tabi 💪🏻