Evrim-96 Gtopcucan Ahahah evet hep böyle diyorlar iyice nefes kesiyorlar geceleri uyutmuyorlar diye 😁
neverlyshope Evrim-96 evet özellikle yemek veya tatlı yedikten bir süre sonra uzanıp bekleyin :) günün belli saatlerinde daha hareketli oluyorlar
Evrim-96 neverlyshope evet sevdiği şeyler olunca tepkileri de oluyor demek ki eşime söyledim bakalım o da hissedecek mi🤭
Evrim-96 Ozlemerikci543450 ben de direkt ayağı dedim ama bilmiyorum neresiydi maşallah ikiz bide Allah kolaylık versin sağlıkla kavuşun 🥰 gerçekten kıpırtısını hissetmek bile çok güzel ya rabbimin mucizesi resmen 🥰