Mrb kızlar eşimin açlık şekeri 175 çıktı 3aylik ortalaması 7 ilaç olarak ta dropia -met verildi bu ilaç için internet tte okuduğum şeker hastalarinin ilaçları ile kullanması için yazıyor bu konuda bilgisi olan var mı eşim şeker hastası mi kalıcı olarak öyle ise neden bu ilacı sadece verdi gönderdi aklım karıştı bile. Birisi yardım ederse sevinirim