@Sedoshh merhaba, ne kadar süredir 2. gebelik planlıyorsunuz? Benimde ilki doğal yolla oldu ama 2.si iki senedir olmuyor. Benim doktorumda hormon testi, rahim filmi ve sperm testi istedi. İlk doğumdan sonra tüpler kapanabiliyormuş diye duydum bende. Kapalıysada açabiliyolar bu arada. Bende bidahaki ay çekilmeyi düşünüyorum, anesteziyle tabi😊