Yarenkavakkaya merhaba canım evet normal doğum yaptım ilk nişanım geldiği gün azdı ertesi gün yoğun bir şekilde gün boyu geldi sancıları da geldi hafif hafif gece sancılarım adet sancısı gibi olmaya başladı sabahına da gittim yani toplam iki gün nişanımı evde bekledim. Hastaneye vardığımda dört santim açıklığım vardı