Kızlar ben şuan kadın doğum kliniğine muayene gidiyorum o anlaşmalı özelde doğum yaptırıyor ben şunu merak ediyorum devlete hiç gitmedim acaba sadece doğuma gidebilir miyim ya da acil bir durumda doğum devlette oluyor mu bunu çok merak ediyorum yani hiç devlette muayene olmayıp doğum oluyor mu son haftalara yakin bir iki kez muayene gitsem