Busramnida çok teşekkür ederim 3 hafta erken doğum yaptım mecburi sezeryan oldu ama ağrıyla gittim hastaneye nst de baya sancı çıktı yani biraz riskli geçti bebeğimin kalp atışları yavaşlamışti sancidan erken doğunca çok küçük doğdu bide Ama Rabbim bize bağışladı çok şükür ikimizde iyiyiz şimdi🫶🏻🥹🤲🏻