Aden25 22 haftalık hamileyim resmen bir haftadır nefes alamıyorum boğazıma kadar tıka basa doluyum sanki halbuki iştahım da yok kalbime çarpıntı yapıyor sürekli bu neden kaynaklı olur veya ne yapmam lazım
Melos006a Aden25 bebişin baskı yapıyor aşkım 1-2 haftaya normale döner ondan sonra ara ara aldığın nefes yetmiyormuş gibi hissedebilirsin kaburgalara yaptığı baskıdan kaynaklı
ikimelekannesi2224 Aden25 bende 21 e gircem aynı şekildeym diğer çocuklarımda bu kadar erken başlamamıştı. Özellikle aniden biri uyandırırsa korku ve çarpıntı bir arada olunca kalp krizimi geçiriyorum diye sorguluyorum kendimi nefes alamıyorum