Nesrinnnnn çok uzun süre özel devlet karışık gittim ama özelde ki doktorumun yaptığı iki hata bebeğimin erken doğmasına sebep olacaktı ne bebeğimi kaybedecektim o yüzden vazgeçtim. Normalde tanıdık insanlarla iş yapmayı sevmem ama hocam devlette çalışıyor ve çok iyi bir doktor direkt kendisini aradım yaşadığım olumsuzluklardan sonra artık kendisine takipliyim. Devlet hastanesine gidiyorum eşimle birlikte alıyor beni içeri gayet güzel ilgileniyor, devlette de doğumumu yaparım zaten en çok güvendiğim ellerdeyim çünkü. Keşke herkes rahatça devlette yapabilse asla özellere mecbur kalmasak. Ne yazık ki sağlık sistemimiz çok berbat bazı şeylere mecbur bırakıyor.