Nesrinnnnn ben devlet takipliyim şuan ve oldukça memnunum.(Sıra bekleme olmuyor, doktorlar ilgili, hastanenin kendi gebelik okulu mevcut ve oradaki ebe çok bilgilendirici tatlı birisi ). Malesef güven konusunda tereddütlerim olduğu için özel tercih etmedim. güvenilir özeller de mevcuttur (Acıbadem gibi) ama onların yanına maddi olarak yaklaşmak mümkün olamıyor malesef..