Masalceylan Genel kaşıntım da oluyor ama özellikle karnım çok fena bide böyle oluyor sivilce gibi küçük küçük bi bakarmisiniz gitsemmi acile
aylinpalaa Masalceylan kaç haftalıksınız? Tansiyonunuzu ölçme şansınız var mı bir de el ayakta ödem durumunuz nasıl
Seyda2323 Masalceylan benimde ayak parmak aralarım çok kaşınıyordu Bazende ellerim Kolestazdan şüphelendi doktor tahlil yaptırdı o çıkmadi Gebelikten dolayıdır dedi yada yedigin bişey ters etki yapmıştır dedi Eğer geçmezse cildiyeye bi görün dedi Çok sürmedi geçti
Masalceylan Burdan soruyorum çünkü acil sonuçta bi kasıntı için meşgul ediyor gibi olmak istemiyorum gidipde
Masalceylan aylinpalaa 25 cnm ödemim yok aslında tansiyonum da genelde normal çıkıyo ama kalp atışım hep yüksek çıkıyor