Sizce hangisi daha hoş geliyor kulağa?
Nursemom90 melisa ismini çok seviyorum ya 🌸
Nursemom90 inci ismi de çok güzel ya 🌸🤲🏻🥰 sağlıkla al kucağına canım
Nursemom90 inci
aylinpalaa oğlum çok istiyor melisa olsun anne diyor
minikari amin kuzum inşallah 😍
İnci guzel bencee
Beren bir çırpıda söylenen isimler kulağa daha hoş geliyor gibi . Sağlıkla gelsin 🌸
İnci çok güzel
Nursemom90 inci çok güzelll