Tüp bebekle mi gebe kaldınız ? Ben rahim filmi çektirdim yeni öğrendim yarım rahimli oldugumu,çocuk istiyoruz ne yapmam gerekiyor bilmiyorum ,doktorum direk tüp bebek yapman gerekir doğal yolla çok zor gebe kalman dedi.gittiğim başka yer de aşılama ile başlayalım olmazsa çatlatma iğnesi yaparız diyorlar.bunlar olmazsa en son çare mi tüp bebeğe yönlendiriyorlar