edabolukbasi3- en son 28 nisanda gittim kız gibi dedi bu akşamda acile gittim mide bulantısı için nöbetçi kadın doğuma çıkardılar oda emin değilim ama erkek gibi dedi ben bu çocuğun cinsiyetini ne zaman öğrenicem 😅 16+4 günlüğüz bu arada
Dorukmerve edabolukbasi3- bekle biraz daha acele etme banada ilk bebeğimde erkek dedi kız dedi erkek dedi kafa karısıklı yaptılar haftası büyünce net öğrendim
edabolukbasi3- Dorukmerve oğlumda 16 da öğrenmiştim bunda bir türlü netleşmedi oda detaylıyı bekle dedi de radyoloji doktoru cinsiyet söylüyo mu ki