Kutay-mmm Doğum Tam 21 i civarına denk gelip tarihi belirleyen var mı burç ne kadar etkiler ya da gün ne kadar etkiler hangisi daha hayırlı olur bi zorlandım boğa mı ikizlermi bu karaktere çok etki eder mi normalde bebek kendi kaderini belirliyor gibi mecburi sezaryen bi bana mı gün seçmek zor geldi🙈🙈
yacaco06 Kutay-mmm isteğe bağlı sezeryan olacağım inşallah drum ilk gebelik olduğu için 39dan önce yapmayacağını söyledi ama boğa olsun istiyorum 38+4 olsa olur mu dedim olur dedi🙈🙈🙈 kendi kızını da koç olsun diye 19unda aldık ama çekiyor diğer burca da haberin olsun dedi🥲🥲
Kutay-mmm Cgzz işte böyle Kutay-mmm Cgzz işte çok ikizler tanıdığım yok ama böyle oluncada çok beter bi burçmu diyorum bi yandan eşimde boğa bi eve iki boğa fazlamı ağırkanlı olursada katlanmak zor ikizlerdede kararsızlığa sanırım katlanmak zor hoş gerçekten ne derece etkili bilmiyorum 😃🙈sizin kızmı oğlan mı sağlıkla gelsin
Parinas Kutay-mmm benim 2 çocuğum da arada doğdu. Oğlum 23 Ekim. Hem akrep hem terazi. İkisinden de var huyunda. Kızımda 21 ağustosta doğdu hem aslanın hem başağın özelliklerini taşıyor. Süslü ve takıntılı bi kız 😀boğa iyi bi burç ama ikizleri hiç sevmem. Belki çocuklukta iyidirler ama bilemiyorum 🤭bir gün ileri bi gün geri keskin bi şekilde huyu değişmez onu da söyliim
monica50 Kutay-mmm ben ikizler olsun diye hazirana denk getirdim çok seviyorum hava burçlarını. kendim de kova burcuyum en iyi anlaştığım burçlardan biridir ikizler. siz de kendi burcunuz ve eşinizin burcuna bakarak karar verin derim, önemli olan sizinle uyumu çünkü. bunun dışında boğa burcu da gayet iyi bir burç bebişim erken gelirse boğa olsun diye düşünmüştüm. yengeç olmasın da ne olursa olsun 😂
Cgzz Kutay-mmm Benım erkek . Boğa erkek tanıdıklarım gayet iyilerdi , ikizler olan kız arkadaslarım olmuştu bu riski göze alamadım djdjjs
yacaco06 Kutay-mmm hiç bi fikrim yok ama boğa tercihim sanki bizim de yarın kesinleşecek seçme şansım varsa 20sini isteyeceğim🙈
e_ceyda Ben de boğa burcu olması için 20’sinde doğurmak istedim. 38+0 oluyor o gün. Doktorum kabul etmedi, 38i dolduracağız 25-26-27 tarih seçmemi istedi. Yükselen daha önemli diyorlar, onu ayarlamaya çalışayım en azından 😀
Parinas monica50 yengeci niye sevmiyorsunuz acaba. Bir kaç kişi var yengeç tanıdığım duygusal ve merhametli oluyorlar. Ama manipülatif tarafları da var ondandır belki 😀
Acelya11 Arkadaşlar burçların insan davranışlarına zannettiğiniz gibi bir etkisi yok 🥰bukadar canınızı sıkmayın demek istiyorum başka bir burca denk gelirse, evet burçlar var inanmakda doğal hakkımız ama yapılan araştırmaları okursanız bilim ile hareket ederseniz daha güzel olur bebeklerimizin sağlığı kendi doğacakları günü seçmeleri belki bir gün fazla anne karnında kalmaları belki daha az kalmaları daha önemlidir
monica50 Parinas yengeci sevmiyor değilim ya annem ve erkek kardeşim yengeç burcu çok da iyi anlaşırız aslında. ben bebişimin onlar kadar duygusal ve hassas olmasını istemiyorum her şeyi çok düşünüp üzülmesin çocuğum ikizler biraz umursamaz olur kafası rahat olur diye istedim 😂
Parinas monica50 he evet o konuda doğru duygusallık hassaslık zor. Bende balığım yükselenim de balık. Zorlanıyorum bu konuda 🙈empati yapmaktan kendimi unutuyorum😁