Medos123 Kızlar merhaba. Transfer olan kişi ben değilim abimin eşi. Bende tüp bebek tedavisi ile anne oldum ama bende leke olmamıştı. Yarın yengemin test günü bugün sabah bir kaç damla lekelenme olmuş. Bu iyi bişey mi. 4. Denemeleri 🥹
Kartanesi-24 Medos123 benim 9. Günüm de çamur gibi kahve leke gelmişti ve çok şükür pozitif gördüm inşallah yengeniz de sağlıkla pozitif görür yerleşme kanamasıdır inşallah 😊🤲🏻
Busranur_mnts Belki yerleşme lekesidir inşallah sağlıkla tutunmuştur kan versin doktoruna da söylesin mutlaka
Busranur_mnts Medos123 Ay hadi bakalım hayılrı haberleri olsun tüp bebek zorlu süreç Allah kolaylıkla nasip etsin 😘
Medos123 Busranur_mnts evet gerçekten öyle. Bende çok zorlu yollardan geçtim. Çok şükür sağlıkla ikizlerimi kucağıma aldım🥲 Darısı bu yolda çok uğraşanlara inşallah 🥰