ozgl_1234 Kızlar hamilelikten oncede kabizlik sorununu çok sık yaşıyordum ama şuan ilaç kullanamiyorum nasil gecirebilirim en hızlı sekilde bol su zaten tüketiyorum fayda etmiyor
zbydslck ozgl_1234 bi kaşık zeytinyağ içip üstüne hemen bi bardak ılık su içince bana çok iyi gelmişti. Hemen etki etmiyor ama yarım saat sonra falan etki eder
Hafakala272727 ozgl_1234 sade kefir aç karınla için hergün hem bebeğe iyi gelir hem de kabızlığa çözüm ve kuru kaysı ile daha etkili olur benim de kabızlığım vardı hamilelikte daha çok artı böyle çözüm buldum dene isterseniz
bebisinannesi1 ozgl_1234 Bende Hamileliğin Başında Yaşadım Kuru Kayısı Su Ve Kefirle Atlattım Sürekli Onları Tüketerek Atlatabildim 🥹
gokcekizim_ Ah ah benimde kabusum. Duphalac kullanıyorum tadı iğrenç 🤢 şerbet içmiş gibi insanın yüreği titriyor. Doktorum yazmıştı.
ozgl_1234 gokcekizim_ evet ya onu bend ekullandim baslarda da kullanmakta ostemiyorum zarari olucak diye korkuyorum
byk0606 Valla benim laktoz toleransım var, kabız oldum mu laktozlu sütten bir kahve içiyorum, bikaç saate sorun kalmıyor bacım. Hatta babam ameliyat olduğunda tuvalete çıkamadı diye taburcu etmiyolardı onada bir kahve bi sigara yaktırdım aynı gün çıktık😂