kızlar 8 mayısta vajinal doğum yaptım bebeğimi direkt yoğun bakıma aldılar doğduğu an ağzından su geldi amniyon sıvısını fazla yutmuş çok hızlı nefes alıp veriyor yoğun bakımda oksijen veriliyor ilaç vs. verilmiyor kan sonucuda temiz çıkmış. ben taburcu oldum bebeğim hastanede kaldı çok zormuş gerçekten😢 bu durumu yaşayanlar bebekleriniz kaç günde taburcu oldu ?