Nilayy95 cicikobabe doğa biraz daha kızda isim olarak çok duydum. Rüzgar olarak kimi tanıdıysam çok hareketli ve yaramazdı. Toprak çok güzel bi isim
cicikobabe djjdjdksalla şimdi baktım da çocukların ismine varoş varoş Ali Ahmet ya da iki kişiden birinin koydugu aras ismini koymadığım için çok mutluyum
djjdjdksalla cicikobabe varoş falan düzgün konuş istersen terbiyesizlik yapma begenmek zorundamıyız güzel degil dedik diye kendini niye bukadar yırttıgını anlamadım aklınla sorunun var sanırım 🤣
Nsakbra cicikobabe Rüzgar gerçekten adı gibi oluyor, tanıdığım tüm Rüzgar’lar aşırı hareketli. Ben Toprak ismini çok beğeniyorum ama tabii son karar yine sizin 🫠
cicikobabe Nsakbra çok teşekkür ederim evet korkum bu oğlum Ekin öyle narin öyle sakin ki çok etkiliyor
cicikobabe djjdjdksalla aklınla sorunu olan sensin sana güzel mi diye sorulmadı seçeneklerden öneri yapar mısınız dendi herkes birbirine destek olmalıyken senin moral bozman niye herkese böyle fikir belirtiyorsan yazık o çevrendeki insanlara
cicikobabe djjdjdksalla gerçi Allah’ın köylüsü ne fikrini bekleniyorsa iyi niyetli tüm insanları böyle böyle iyi niyetten soğutursunuz
djjdjdksalla cicikobabe yazık valla acıdım sana köylü derken köylü degilim de olsam ne olacak yazık cahiliyet akıyo cevaplarından hadi canım cevap verme allah için kusacam yoksa