zeydalp Kızlar selam 1,5 aylık oğlum 2 haftadır ishal neden oldu nasıl oldu bilmiyorum sadece anne sütü içiyor ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz nurse h. Gaz damlası kullanıyorduk o mu yaptı kullanıp başına böyle bişi gelen var mı
Guzelanne56 zeydalp ıshal derken, günden 4-5 kere kaka yapması normal ve zaten hafıf sulu kıvamda olur sız neye göre ıshal dedınız kı
zeydalp Yazmelegi_ doktora götürdüm kakasında kan çıkmış Buda alerji olmuş demekmiş süt ve süt ürünü kesinlikle yasak normalde de tüketmiyordum aslında ama sıkı bir diyet verdi bakalım dğzelecek mi
zeydalp Guzelanne56 bildiğiniz çiş gibi kahverengi su geliyor aşırı sıvı daha önce böyle birşey yoktu
zeydalp Pamuk doktora götürdüm kakasında kan çıkmış Buda alerji olmuş demekmiş süt ve süt ürünü kesinlikle yasak normalde de tüketmiyordum aslında ama sıkı bir diyet verdi bakalım dğzelecek mi