Merhaba arkadaşlar yarın tam tamına 39+0 ız çatı muayenesi olduktan sonra ağrılarım başladı bu arada açılmam yokmuş ama doktor çatın güzel normal doğuma uygun falan dedi. 2 gün oldu ağrı çekiyorum, belimden başladığı için acaba doğumu başlattı mı diyorum ama nişanım suyum gelmedi sancı oluyor arada ama daha çok regl ağrısı gibi. Ne yapmalıyım bilemiyorum zaten 1,5 aydır yürüyüşümü hiç aksatmadım, işte ananas hurma falan başladık geçen hafta, doktor cinsel ilişkiye gir dedi onu da yapmaya çalışıyoruz, daha ne yapmalıyım? ağrı çekiyorum ama sancı ya da kasılma gibi değil :(