37+0 bugün sezeryan oldum. Bebek anne karninda ya da doğum esnasında sivi yutmus ve nefes alamiyormus 5gun kesin duracakmis yogunbakimda. Burnundan şuan nefes alması saglaniyormus. Entube olması gerekirse sevk olacakmis. Benzer durum yaşayan oldu mu??çok kötü haldeyim