262634nur Bsrabzkrt bende bazen yaşıyorum karnım semsert oluyor bır tarafa toplanıyor ama ağrı vs olmuyor hatta detaylı ultrason sırasında da olmuştu sertlık doktora sordum bu kasılma degıl demıstı. Ağrılı kasılmalardan korkarız biz demıstı
Bsrabzkrt 262634nur bu üçüncü gebeliğim daha öncekilerde normal doğum olduğu için bilgiliyim bildiğiniz kasıklarımda ağrı sancıydı iki kez oldu geçti