Minigim_ben1 bende de aynısı oldu 41 haftalıkken sancım gelmediği için hastaneye yattım ilk başta alttan ilaç yerleştirdiler o rahim ağzını açıyormuş sancım gelmeye başladı yavaş yavaş 5 cm olunca suni sancı verdiler sonra hızlıca ilerledi ben normal doğum yapmadığım için suni sancıyla normal sancının farkını bilemiyorum sadece 8 9 cm den sonra biraz daha sancı zor geçiyor ama ondan sonrası çabuk oluyor doğum olur olmaz hiç bişey kalmıyor zaten kuş gibi hafifliyorsunuz