Selam kızlar 33+2 deyim ama bugün öğleden sonra adet sancısı gibi ağrı oldu karnımda şuan hala devam ediyor. Belimden de ağrı giriyor midem de bulanıyor normal mi böyle olması yurtdışında yaşıyorum her ağrıda doktora gitme gibi bir şansım yok. Sizlere sormak istedim geçer mi diye bekliyorum bir yandan da. Benim gibi yaşayan olmuşsa lütfen cevaplarsa sevinirim.