Merhaba arkadaşlar, 39+3 haftalık gebeyim. Devlet hastanesinde doğum yapacağım. Sancım çok az.
Açılmam 1 parmak kadar. Başka da bir durum yaşamadım. Dün kontrolümde doktorum 40+5e kadar gelmezse doğumu biz başlatacağız dedi. Suni sancı veya sezaryen mi yapılacak dedim. Jel var onunla başlatacağız dedi. Daha önceden böyle bir doğum gerçekleştiren var mı?