Bebekgeliyor Kaç adet tulum almalıyım acaba bebek mayısta doğucak bugün bi bakıcam hiç tulum almadık daha kaç adet almalıyız🤔
Ysn Bebekgeliyor bence tulum yerine alt ust alin ben tulum aldigima pisman oldum cok seviyoeum ama kullanimi zor alt değiştirirken filan
Sla52 Bebekgeliyor bence de tulum çok alma 2 en fazla alt üst al hem çabuk büyüyorlar hem bacak gelişimi için
Sevdali Bebekgeliyor banada bi kaçtane al ilk aşamada daha kolay giydiriliyor dendi 3 tane fln 0-3 ay aldım iki tanede 3-6 ay aldım bizimde mayıs :)
Zeynpatak Bebekgeliyor benim de dogumum mayista ben ozenip 2 tane aldim ama cok kulanisli olmuyormus bez degistirre . Bebekler cabuk uzadigi icin cok az giydiriliyormus bir de . Heves ettiysen bikac tane al derim yine dee