Nonamesakarya Arkadaşlar iyi akşamlar, böyle bir post atacağım aklıma gelmezdi ama sormam lazım :) Sizler de ikinci çizgiyi çok silik bir şekilde görüyor musunuz? Kaset test bir gebenin günlüğü, diğeri awox
Buse1811 Nonamesakarya ilkinde kaset teste göre daha belirgin duruyor ama çok hafif bi çizgi bi kaç gün sonra tekrar et istersen 😇
Deletedmom_247 Nonamesakarya canım bende ilk fotoğrafta çok çok silik bir çizgi gördüm,hadi hayırlısı inşallah gönlünden gelen olur 🙏 döngün kaç gümde birdi? Awox un hiç yalancı pozitif verdiğini görmedim
Nonamesakarya adatuna benim de zihnim bana oyun oynuyor olabilir 😂 çok çok silik birşey var ama öyle görmek istediğim için de olabilir
GezenTavuk_2 adatuna Kız gel buraya seni predictor early’nin reklam yüzü yapacağım artık aklıma sen geliyorsun o testi görünce 😅 kuzum bu predictor early gebelik testi bir pembe var bir turuncu ikisinin farkı ne biliyor musun? Birde sence hangisi ?
Nonamesakarya Deletedmom_247 ben de pcos var ama takviyelerle ve diyetle sanki hafifledi sat 17 Nisan 1 mayısta çatlama oldu. 15 mayıs da bat olmuş oluyor bu durumda 😇 bata 6 gün var çıkmaz diye düşünüyorum ama çookk silik bir çizgi var sanki 🥲
Deletedmom_247 Nonamesakarya ayyy benimde sizinle tıpa tıp aynı hikaye her şey aynı 😍 ama ben test yapmaya korkuyorum 😔 belirtin var mı kuzum peki
Mariam1 Nonamesakarya canm çizgi gördüm ama muhtemelen kendi çizgi çünkü bende o kadar çizgi gördüm hata daha köyü negatif çıkmıştı elbette erken yapılan teste aşırı silik çıkar yada negatif sonra pozitif ama eger gebelik vara yarin bida yap koulaşmasi lazım canm
Nonamesakarya Deletedmom_247 arada bir kasıklarıma iğne batar gibi bir ağrı giriyor ama başka bir belirti yok 🥲 inşaallah bu forumda bebek isteyen herkes tez zamanda sağlıkla hamile kalır ve bebeklerini kucağına alır 🤲🏼
Deletedmom_247 Nonamesakarya Allahım benim de 😍 sol kasığıma iğne batırır gibi ağrı giriyor acıtıyor da sonra kesiliyor,amin canım inşallah inşallah bu anneler gününde bizde güzel haberler alırız inşallah 🙏
Nuriay Nonamesakarya evet ilkinde gördüm canım ama var yada yok demek zor sebebi de testlerin sorunlu olduğu kaç kızı yanılt beni kaç defa yanıltdı sen en iyisi bi kaç tane test al çoğumuz öyle yapıyo zaten bir gün arayla sabah ilk idrarla yap eger varsa gün gün koyulaşacaktır canım
Nuriay Nonamesakarya belirtileriniz ne acaba ? Onuda belirteyimki sizin gibi çok silik görüp hamile olanda az degil kendimde ç defa böyle çook silik görerek öyrendim sabr edemiyoruz hemen yapıyoruz
Nonamesakarya Nuriay Kasık da batma haricinde bi belirtim yok açıkçası hamile miyim bilmiyorum da inşaallah test yanıltmaz. Evet erken test yapmak çok da doğru değil 🥲🥲