ranabetul Müslim örtü de olur benim doğumum temmuz da olacak evde zıbın giydirip bunun içine koyarım diye düşünüp aldım, aynı zamanda hastaneye de götürmeyi düşündüm çok tatlı duruyor bebişi kundağın içine koyarım fotoğraf çekerim vs diye. Aşağıda görüntüsü ama şart birşey değil dediğim gibi 