Gzm122 oy sağlıkla gelsin inşallah ben geçen sene temmuz da doğum yapmıştım sanırım sizin de temmuza denk geliyo doğumunuz geçen senenin iki katı sıcak olucak gibi bu sene o yüzden sen gene arkadaşların dediği fazlalıkları çıkartırken bir iki tane askılı zıbın koy istersen hastane çıkışında hava aşırı sıcak ve bunaltıcıydı kendi çocuğum için diyorum anında isilik atmıştı vücudu 🫶🏻🥰 öyle bir durumda kalırsanız şipişak soyuverirsinşz bebişi😘