Merhaba ben 14.haftada fetal dna testi yaptırdım 10 gün sonra tekrar kan alınması gerektiği söylendi. Tekrar kan verdim sonucu geldi çok şükür hepsi düşük risk çıktı ama fetal fraksiyon oranı 4.13 olduğu için cinsiyet saptanamadı dedi. Fraksiyon oranından cinsiyet saptayamıyorlarsa diğer sonuçların güvenilirliği var mıdır? Gerçekten çok merak ediyorum