D_er_ya ben de 3 sene önce adet sancım şiddetli oluyor diye gitmiştim çikolata kisti olduğunu öğrendim doğum kontrol hapı başlamıştı doktorum rahatlamıştım 1 sene önce bıraktım bıraktıktan 3 ay sonra hamile kaldım şükür bir zararı veya engeli olmadı, kan tahlilleri bana da yapılmıştı içeri kanama yapmış mı ya da yumurtalıkta kötü bir hastalık riskini ortadan kaldırmak için kontrol amaçlı yapıyorlar tedirgin olmayın hiç 🌸